miercuri, 3 februarie 2010

Turta dulce glazurata

Ingrediente:
- 600 g faina
- 2 lingurite bicarbonat de sodiu

- 3 galbenusuri

- 1 ou intreg

- 150 g zahar pudra

- 250 g miere

- 50 g untura

- 4 linguri smantana

- 1 pachet zahar vanilat
- 1 lingurita scortisoara macinata
Glazura de albusuri:
- 3 albusuri
- 250 g zahar pudra

Mod de preparare


Am amestecat galbenusrile si oul intreg cu zaharul pudra, apoi am adaugat: mierea topita, untura topita, zaharul vanilat, smantana, scortisoara, bicarbonatul si la final faina.
Am impartit aluatul in 3 parti egale pe care le-am intins separat in foi de jumatate de cm grosime, am decupat formele de turta dulce si am copt prajiturile la foc mediu timp de 10-15 minute. Prajiturile nu trebuie tinute mai mult timp la cuptor, deoarece se intaresc.
Intre timp am pregatit glazura de bezea. Am batut albusurile spuma tare, adaugand si zaharul putin cate putin. Cand zaharul nu s-a mai simtit deloc, am mutat bolul intr-un vas cu apa tinut pe aragaz. Am continuat sa mixez spuma si pe baie de apa cateva minute.
Spuma astfel obtinuta am intins-o pe prajituri imediat ce le-am scos din cuptor.
In cateva ore s-a uscat glazura de bezea si turta dulce a fost numai buna de servit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu