duminică, 6 mai 2012

Tort cu crema de cafea ( fara coacere )


Ingrediente :
  • un pachet piscoturi de sampanie ( 400 g )
  • 1 plic budinca de vanilie
  • 400 ml lapte
  • 4 linguri zahar
  • 1 plic intaritor frisca 
  • 400 ml frisca lichida
  • 2 plicuri cafea ness
  • 1 lingura mare capuccino
  • 1 cana cafea fiarta 
Praful de budinca se amesteca cu zaharul si cateva linguri de lapte, restul de lapte se pune la fiert si se prepara budinca fonform instructiunilor de pe ambalaj.
Cand budinca este gata, se adauga cele 2 pliculete de cafea instant, se amesteca bine si se lasa la racit.

Frisca se bate spuma tare impreuna cu intaritorul de frisca, se adauga budinca racita si o lingura mare de cafea capuccino, se mixeaza bine pana se intareste crema.

Pentru montare : o forma pentru tort sau vas yena se captuseste cu folie alimentara, se aseaza un strat de piscoturi trecute prin cafea fiarta, jumatate din crema de cafea, piscoturi, cealalta jumatate de crema si deasupra se aseaza ultimul rand de piscoturi.
Se da la rece cateva ore / peste noapte, se rastoarna pe platoul de servire si se orneaza tortul.

Tortul meu arata mult mai frumos cu o glazura de ciocolata, dar fiind un desert simplu pentru familie, am presarat cafea capuccino si am trecut la atac :)

3 comentarii:

  1. Foarte bun si rapid de pregatit.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizita pe blog. Am intrat pe blogul tau, imi place tare mult, te-am trecut in lista blogurilor pe care le urmaresc ca sa nu pierd nicio postare :)
    O seara placuta si tie !

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua
    azi voi face si eu acest tort,foarte usor de pregatit

    RăspundețiȘtergere