joi, 23 iunie 2011

Legume gratinate cu carne de pui



Budinca de legume se poate prepara cu orice tip de legume pe care le aveti acasa.
Fara sa dau cantitatile exacte, am folosit :
  • cartofi
  • morcovi
  • conopida
  • mazare verde
  • dovlecei
  • radacina de telina
Cartofii, telina si morcovii se curata de coaja, se taie bucati potrivit de mari si se pun la fiert in apa cu putina sare. Dupa 5 minute de la fierbere, se adauga bucatelele de conopida, mazarea si dovleceii taiati cubulete. Se lasa la fiert aproximativ 10 minute, legumele trebuie sa fie fierte dar sa nu se faca piure.

Pentru sos :
  • 2 oua
  • 2 linguri mari de smantana
  • telemea sau branza de burduf
  • cascaval ras
  • marar verde
  • sare, piper
Ouale se bat ca pentru omleta, se adauga smantana si telemea rasa, se condimenteaza cu sare, piper si o legatura de marar verde tocat marunt.

Un vas yena se unge cu unt, se presara pesmet si se pun legumele fierte, se mai pot condimenta cu sare / piper/ delikat, dupa preferinta.
Deasupra legumelor am pus carnea fiarta si taiata marunt de la 2 pulpe de pui (mi-au ramas de la supa de pui), am turnat sosul si am presarat cascaval.

Tava se da la cuptor pana se formeaza o crusta aurie.
Legumele se pot servi alaturi de o salata.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu