miercuri, 24 octombrie 2012

Fondant din Marshmallows


Ingrediente pasta Marshmallows :
  •   125 g bomboane marshmallows
  • 1 lingura apa
  • 350 - 400 g zahar pudra
Bomboanele se taie bucati marunte, se pun intr-un vas incapator, se adauga 1 lingura de apa si se da la cuptorul cu microunde timp de 1 minut.
Pasta obtinuta se amesteca cu o lingura de lemn unsa cu putin ulei, apoi se adauga treptat zaharul pudra, iar cand nu se mai poate amesteca cu lingura de lemn, incepem sa framantam cu mainile unse cu putin ulei, pana ce obtinem un fondant care nu se mai lipeste de maini.

Vom obtine o pasta foarte maleabila si elastica, care se poate colora cu coloranti alimentari.
Pasta are un gust foarte asemanator cu gustul martipanului si nu este atat de dulce ca si pasta de zahar.




Pentru a imbraca un tort cu fondantul obtinut, trebuie doar sa intindem pasta cu sucitorul pe fata de lucru presarata cu zahar pudra. 
Eu am intins fondantul cat am putut de subtire, 4-5 mm, si nu s-a rupt, este foarte elastic.

Inainte de a aseza fondantul peste tort, tortul se unge cu un start subtire de crema sau unt la temperatura camerei, acest lucru este necesar pentru ca pasta sa se lipeasca de blatul tortului. Eu am folosit unt. 

Mi-a ramas o bucata de fondant pe care am colorat-o cu colorant alimentar rosu, am decupat stelutele si am modelat un ursulet.

 

Sunt foarte multumita de acest fondant, se pregateste foarte usor si repede, este elastic, nu se rupe, nu se crapa, nu se faramiteaza. Si sa nu mai pomenesc de gustul minunat, nu este exagerat de dulce, gustul seamana foarte mult cu cel al martipanului.

Din ingredientele date la inceputul postarii, am obtinut pasta suficienta pentru a imbraca si orna un tort rotund cu diametrul de 28 cm.

Sursa : Teo's Kitchen.

5 comentarii:

  1. Multumesc pentru metoda, chiar nu stiam cum se face fondantul din marsmallows! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere ! La fel de mult m-am bucurat si eu cand am descoperit cum se face fondantul. Week-end placut !

      Ștergere
  2. unde se gasesc acele bomboane va rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bomboanele Marshmallows le-am cumparat din magazinul Lidl, a costat 4 Ron o punga de 300 g. Am mai vazut in Carrefour, Cora, Penny Market, poate aveti vreuna din aceste magazine prin apropiere.

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere