joi, 25 iulie 2013

Inghetata de piersici


Suntem in sezonul inghetatelor ! Si pe aceste calduri toride, ce ne poate racori mai bine decat o inghetata de casa cu fructe proaspete ?

In ultimele saptamani am incercat mai multe retete de inghetate, am adunat frumos toate retetele si sper sa apuc sa le postez cat timp mai gasiti ingredientele necesare / fructe proaspete de sezon.

Ingrediente pentru inghetata de piersici :
  • 500 g piersici curatate de coaja si seminte
  • 500 ml frisca lichida
  • 150 g zahar pudra
  • 2 linguri suc proaspat de lamaie
  • coaja rasa de lamaie
Piersicile bine coapte se curata de coaja si de seminte, se dau prin blender impreuna cu sucul + coaja rasa de lamaie. 
  • eu am pus coaja rasa de la o lamaie intrega si inghetata mea a avut gust prea puternic de lamaie, asa ca, ajunge sa folositi coaja rasa de la o jumatate de lamaie.
Frisca se mixeaza cu zaharul pudra pana capata consistenta, nu trebuie sa fie foarte tare.
Daca nu va place inghetata prea dulce, va recomand sa folositi mai putin zahar pudra, dupa gust.

Piureul de piersici se incorporeaza in frisca batuta, se amesteca usor si compozitia obtinuta se toarna in caserole, care se vor aseza in congelator.
Eu am umplut cu inghetata 2 caserole de 1 litru fiecare.

Se lasa inghetata la congelator cateva ore, spargand cristalele de gheata de 2 ori, dupa fiecare ora.

Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu