marți, 9 iulie 2013

Salam de biscuiti



Ingrediente ( pentru 3 rulade mari ) :
  • 1 kg biscuiti simpli ( eu am adaugat si biscuiti / fursecuri de casa, ramase de la copii )
  • 250 g unt
  • 350 g zahar
  • 50 g cacao
  • 250 ml lapte
  • 50 g stafide
  • 300 g rahat
  • 200 g ciocolata
  • 1 sticluta esenta de rom
  • o jumatate de borcan gem acrisor ( 200 g )
Biscuitii / fursecurile se macina, se adauga rahatul taiat cubulete marunte si stafidele inmuiate in esenta rom.

Se prepara un sos de ciocolata astfel :
- intr-o cratita se pune : zaharul, untul, laptele, cacaoua, ciocolata rupta bucati mici si se lasa la foc mic, pana se topesc ingredientele si incepe sa fiarba.

Sosul de ciocolata de toarna peste biscuitii pisati, se amesteca bine pana se leaga compozitia, se lasa cateva minute sa se racoreasca, apoi se formeaza ruladele de biscuiti folosind folie alimentara.

Eu am obtinut 3 rulade mari, am folosit folie alimetara lata de vreo 50 cm.

Ruladele se lasa la frigider cateva ore, apoi se feliaza.

Pofta buna !

3 comentarii:

  1. Ce apetisant este si ciocolatos, exact pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Valentina, exact asa este acest desert: ciocolatos si apetisant. Din aceeasi compozitie am pregatit si trufe: gombotei si bastonase, pe care le-am glazurat cu ciocolata. Sper sa incerci reteta si sa iti placa rezultatul.
      Iti doresc noapte buna !

      Ștergere
  2. Wow, arata tare bine...atat de ciocolatos, asa cum imi place mie sa fie salamul de biscuiti! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere