vineri, 9 noiembrie 2012

Prajitura Snickers



Ingrediente blat :
  • 7 albusuri
  • 7 linguri zahar
  • 200 g nuca prajita si macinata
  • 4 linguri faina
  • 1 lingurita praf de copt
Albusurile se bat spuma tare cu zaharul, se adauga faina + praful de copt + nuca macinata, se omogenizeaza si se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt. 
Se coace la foc mediu in cuptorul preincalzit.

Eu am folosit o tava mare de 30/40 cm , daca folositi o tava mai mica, blatul va fi putin mai inalt.

Ingrediente glazura 1 :
  • 200 g ciocolata cu lapte
  • 3 linguri frisca lichida
- Se topesc pe baie de aburi, apoi se intinde glazura peste blatul racit.

Ingrediente crema caramel :
  • 12 linguri zahar
  • 200 g unt
  • 7 galbenusuri
  • 200 g alune ( sau, o parte se poate inlocui cu bucati de nuci )
10 linguri de zahar se caramelizeaza, se adauga untul si se lasa pe foc mic pana se topeste.
Galbenusurile se freaca cu cele 2 linguri de zahar ramase si se adauga peste zaharul topit, se pun 200 g arahide prajite ( nesarate ) si se fierbe crema pana se ingroasa.

Dupa ce se raceste crema de caramel, se intinde peste prima glazura de ciocolata si prajitura se da la rece.


Ingrediente glazura 2 :

  • 200 g ciocolata amaruie
  • 4 linguri frisca lichida
- Se topesc pe baie de aburi, apoi se intinde glazura peste crema de caramel.

Prajitura se lasa cateva ore la rece, apoi se feliaza.

Prajitura este foarte - foarte buna, si desi reteta este destul de lunga, se prepara destul de repede si usor.

Pofta buna !

Sursa retetei : reteta acesta am vazut-o pe una din blogurile pe care le urmaresc in lista mea, am notat-o si acum nu mai stiu care era blogul. Imi cer scuze autoarei, am sa completez ulterior, daca imi dau seama.
Multumesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu